Saturday, March 13, 2010

DIA

dia muncul tiba2
sampaikan berita gembira
buat dia bukan untuk aku
tp aku tahu
dia tak sanggup
nak beritahu
aku terima berita itu suam-suam kuku ini
la aku cakap i'm happy for u
sebelum dia berlalu
pergi jauh
aku pesan elok2 awak tu darah manis
(dlm hati agak sedih)



kenapa aku sedih
kenangkan apa yg aku lalui selama ini
terlalu lama aku tunggu
benda yang x pasti

tadi leh ckp
tgu awak lama sgt...asik reject
aku bercakap di dalam hati
bila masa aku reject
tapi aku malas nak bertekak
dia dah nak kawin
ESOK
senyap
the best way

aku sentiasa mengalah
demi kebahagiaan org lain
ex aku ckp aku ni baik sgt
mungkin sbb aku x mampu
bahagiakan org

aku berlagak
slumber
jadi riak muka aku
biasa

tapi hati aku hancur gile


after all things happen
i surrender
towards love

ntahlaa....

ini suprise gift from him to me....thanks alot
i deserve it...


kali ni i'll choose this song...
enjoy

http://www.youtube.com/watch?v=2JZjBnh-DZ4
sore - pergi tanpa pesan


gudnite :)

No comments: