Wednesday, February 23, 2011

i really need a vacation

serangan flu yang hebat hari ni, pastu CPU aku pun nak sakit2 gak.jadi sehari suntuk aku budak benda yg kurang motivasi. nasib baik , bila selsema tgh berlumba-lumba nak kuar dari hidung aku terus jumpa my darl, dr.hari for medicine. ternyata kali ni lain dari selalu.sungguh berkesan.

bila tgk2 balik organizer 2011 aku, baru masuk bulan 2 tapi tuk april ngan may dah fully marked.WTF??? i never been this bz before. haih, no more vacay for another next 2 months. non-stop meeting, pending works, pc problem, deadline, audit, akreditasi, duit modul insan bla bla bla...mau kerinting balik rambut aku ni. no i dun much time to think & berangan as usual.

tensi lagi bila MAS & Air Asia dah buat offer tix murah sangat. then i dun have a plan.demmmm. asasnya aku xleh plan apa2 pun tuk vacay sbb aku akan kecewa sekali lagi mcm last year. why me???? tak baik merungut mish oiii.......

now i kena set a date to take a long vacay ... recharge semua energy & kick ass as usual.the only place in my mind now is WISANA, pulau redang terenganu.



A peaceful & soothing place.sadly, now this beautiful place close down due to certain issue. sayang betul.encik misai, sila la usahakan agar kami2 ni leh lepak wisana lagi.

hopefully, aku dapat jejak mana2 pulau eventho idak le pandai berenang , tapi berada di pulau bisa buat aku seperti jatuh cinta lagi. thanks to the creator for giving me the opportunity to explore and capture the beautiful scenery...






kepingin banget mau ke sana lagi....boss bila boleh saya cuti lagi!!!!!


xoxo

mish want more vacay for 2011

1017 pm

3 comments:

cik mai said...

nah....kan!rainforest pun tak leh g..nak simpan duit tuk puasa n raya..lets pergi sabah nak..

Norhadar Taharuddin said...

.:: Erkkk!!! Lama aku tenung tulisan nie... Huhuhu!!! Sedikit sukar mataku nak membaca, tapi NAK IKOT CUTI MESIA GAKKK!!! Hahahha!!! ::.

mishxie said...

mai...i can't promise anything...
hadar....sorry gatai nak buat tulisan mcm ni