Friday, November 14, 2008

INTRO


Hai


Aku Mirsha. Kawan2 rapat aku panggil aku Echa , tu dulu masa zaman sekolah2 dulu.Sekarang nie orang mula panggil aku Mish. Aku asal dari daerah yang bersempadan dengan Kuala Lumpur, iaitu Gombak. Tapi kawan-kwan sekolah aku suka letakkan dalam Friendster, Myspace & Facebook yang mereka dari Republic Of Gombak, termasuk la aku.


Zodiak aku Aries. Aku bukannya mahir mengenai zodiak, tapi ironinya aku suka baca horoskop tiap -tiap hari dalam suratkhabar mahupun majalah. Pada hakikatnya aku bukan lah percaya dengan horoskop ni tetapi sudah menjadi kebiasaan aku. Akhirnya aku tersenyum sendiri apabila horoskop aku tu agak kelakar, terutamanya mengenai jodoh.


Aku kurang pasti dengan tujuan asal aku mengenai mempunyai BLOG sendiri, tetapi bila aku rasa aku perlu menulis sesuatu, aku harus wujudkan satu ruang yang khas untuk diri aku menulis dan membebel atau melepaskan emosi aku...iaitu BLOG laa jawapan dia. Betul tak?


Kawan baik aku beriya-iya suruh aku menulis, aku pun kurang pasti kenapa dia beriya - iya sangat suruh aku menulis BLOG. Setelah aku fikir - fikir dalam pejalanan pulang dari pejabat, sewaktu aku bermain futsal, sewaktu aku berbaring layan DVD , aku rasa aku nie suka bercerita kenapa aku tak tuliskan cerita - cerita aku ni dalam BLOG. Jadi sama ada keputusan aku ini bernas atau angan - angan mat jenin, tunggu dan lihat. hahaha


Jadi, kalau kamu semua sudi membaca dan memberi pandangan dalam blog nie...silakan...nak kutuk pun boleh, aku cuba mengamalkan sikap keterbukaan dalam berbicara mengenai sesuatu perkara.


" biarlah rasa rindu ini, kita tunda tuk sementara" BIP





No comments: